På mandag arrangerte Norges Kristne Råd og Tro og Medier seminar om digital kirke: Kirke i en digital tid. - Veldig nyttig og lærerikt, sier generalsekretær, Erhard Hermansen.
«Med så raske endringer som vi står overfor nå, er det nødvendig å lære underveis. Sannsynligvis vil slike møtepunkter bli mer aktuelle også etter koronakrisen.»
Takk til alle dere som bidro: Siri Iversen, Erik Andreassen, Daniel
Matthiesen, Per Bradley, Torgeir Hauge, Steinar Lofnes og Andreas Bjørntvedt.
Fikk du ikke med deg webinaret? Her kan du se eventen i sin helhet:
For å gi deg den beste opplevelsene bruker vi informasjonskapsler for å lagre enhetsinformasjon. Ditt samtykke til disse teknologien tillater oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på nettsiden. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan negativt påvirke sidens funksjonalitet
Funksjonell
Alltid aktiv
Den tekniske lagringen eller tilgangen er strengt nødvendig for det legitime formålet å muliggjøre bruk av en spesifikk tjeneste som abonnenten eller brukeren uttrykkelig har bedt om, eller for det eneste formålet å utføre overføring av en kommunikasjon over et elektronisk kommunikasjonsnettverk.
Preferanser
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistikk
Den tekniske lagringen eller tilgangen som utelukkende brukes til anonyme statistiske formål. Uten en stevning, frivillig overholdelse fra Internett-leverandørens side, eller tilleggsregistreringer fra en tredjepart, kan informasjon som er lagret eller hentet for dette formålet alene, vanligvis ikke brukes til å identifisere deg.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Markedsføring
Den tekniske lagringen eller tilgangen er nødvendig for å opprette brukerprofiler for å sende reklame, eller for å spore brukeren på et nettsted eller på tvers av flere nettsteder for lignende markedsføringsformål.